Söndag!

Hej och godmorgon:). har inte gått upp en så ligger fortfarande i sängen men det är ju söndag veckans slappdag! Idag ska jag bara va hemma va ja vet och ta de lungt ikväll är Fredrik med på tv i herre på täppan så klart ja inte ska missa de det är ju pias son:). Städa mitt rum borde jag göra med.

Igår va ja som sagt på bio den va jätte bra. Va lite segt att de va en timme tills bussen hem gick men jag och syster gick en sväng i city kollade i skylfönster. Sen åkte vi hem och bara tog de lungt så trött nu för tiden. Men bara så ni vet så tycker jag absolut att ni ska kolla på filmen :).

Läste igenom lite gammla inlägg och måste ju berätta va ja fick på mitt historia prov VG bättre än va ja trodde men nästa prov ska ja sattsa på ett MVG:). Har en hel del kvar att göra , är så jävla trött på historia menmen sånt man får ta. Och min dator får jag inte förens i mitten på april.

Nee förlåt för ett vimsigt inlägg är sjukt trött! men tänkte rensa min kamera lite senare så blir att jag lägger in massa bilder men ha de så bra

Kommentarer
Postat av: H

sv: detsamma ;D

2009-03-22 @ 12:41:16
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: H

sv HEhe göru nu då?

2009-03-22 @ 12:59:49
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0