Måndag

 Sov ut min lediga dag riktigt ordentligt sen gick jag upp och fixade mig och åkte till råslätt och mötte vickis kim och bea. sen åkte vi hem till vickis för hon skulle va barnvakt. Hennes lillebror är sjukt söt och rolig fick kolla på när han spelade ninja turtles eller hur de stavas? och spiderman och sen satte han på nåt spel som va andreas (deras brors) spel haha så va de en strippa som dansade så frågade han mig om det fanns på riktigt och att han ville se sånt haha vickis blev mindre gladöver de där spelet:P sen visade han mig sina dinosaurie kort som han hade med;).  nee men nu ska jag sova hade bäst

(började skriva de här för ett bra tag sen men de ringde mellan <3)


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0