Måndag då!

Väldigt dålig har jag blivit på att uppdatera bloggen... Förlåt för de! hoppas inte ni slutar läsa här för de:). Men får bli en snabb uppdatering för ska nämligen dra mig till Bea. Helgen har varit rätt okej fredags shoppade jag med bea sen färgade hon mitt hår:) och lördagen va ja först med jennie och sen åkte jag hem till vickis sen åkte jag och bea till råslätt där vi va med henri hans bror och vinh.

Bråkade med en också som förut va en bra människa tills han fick en flickvän nu tror han att han kan göra vad som helst och om han sårar hans kompisar så tror han bara att han kan komma tillbaka och tro att vi ska förlåta han. Men trött på allt det nu tänker inte låta dig behandla mig eller nån som jag känner som du gör du kan dra åt helvete och för din egna skul hoppas jag att din tjej stannar kvar hos dig föralltid förlorar du henne har du inget kvar sen!

Nehe nu ska jag dra mig :) puss

en sak till:

Nu har bellut flyttat till göreborg kommer sakna henne<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0