blogginlägg

Nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen och försöka hinna med det så mycket som möjligt. Kände saknaden av att blogga igår innan jag somnade har också en del saker som jag vill skriva om. Min dag idag har varit ganska slö men var tvungen att gå upp klockan 08.00 och duscha sen kom min farbror och hämtade mig och min lilla bebis Molly idag är nämligen dagen som hon ska kastreras eller ja vid denna tiden så är hon nog redan färdig för inom en timme ska vi åka för att hämta henne kände mig som en djurplågare när hon fick sitta i den lilla buren bara såg hur hon skakade när vi åkte i bilen så tog ut henne och la henne i mitt knä sen när jag hade lämnat henne så kollade hon på mig med hennes fina bruna ögon...stackare. Men när jag kom tillbaka hem så tog jag på mig kläderna ja skulle ha idag och drog mig till Bea och sminkade mig.

Klockan halv 12 kom farbror och hämtade oss och körde oss till skolan där vi som vanligt hade historia och jag hade prov som kändes ganska bra ett G blir det nog allafall fast hoppas självklart på ett högre betyg men får se hur det går har väldigt mycket press på mig för ska hinna klart med hela historia A innan betygen sätts i slutet av maj. Farbror hämtade mig efter skolan och vi åkte och shoppade för jag och Bea ska nämligen börja med detox metoden och rensa ur all gift i kroppen så har köpt massa olika konstiga saker vi ska börja på torsdag det innebär att under två veckors period får vi inte äta kött eller något onyttigt eller nåt så idag passade jag på att äta kebab haha som min farbror köpte till mig.

Och fick nyss reda på att inom en vecka har jag en ny data min farbror som fick nått ryck och köpte varsin till mig och Emelie så nu kan jag dumpa denna datan som jag är så trött på :). Min helg var ganska lugn faktiskt i fredas va vi på nån fest på öxnehaga den var väldigt tråkig jag bea vinh simon var väl dom enda vita där:P haha ne nu ska ja inte överdriva.

Nee men nu ska jag städa köket lite innan jag ska åka hade bra så hörs vi:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0