Om filmen...

Penny dreadful 2006.

En ung Penny ger sig ut på en resa med hennes psykolog. Resans anledning är att bota hennes starka fobi för bilar. Men resan blir dock inte som penny har förväntat sig, en rad oförutsägbara händelser placerar henne i en situation som utvecklar sig och blir hennes värsta mardröm.

Roll lista:
Mimi Rogers
Rachel Miner
Chad Todhunter
Tammy Filor
Mickey Jones

Kommentarer om filmer:
obehaglig film för sånna som inte är mycket för skräck"
Slutet var lustigt"
Njae bättre skräckisar har man ju sätt"
Funkar väl i brist på annat att göra"
somnade när jag såg den och det säger nog mycket"

Lollos kommentar:
Jag har sätt mycket bättre filmer men tycker inte att denna är så himla dålig som de verkar på många andra. Okej slutet va helt sjukt konstigt men man vet ju aldrig det kanske kommer en uppföljare. Jag ger filmen 6/10. och jag tycker ändå att den är värd att se. ( känner dock inte igen någon av skådespelarna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0