Tisdag.

Nu äntligen känner jag att jag börjar bli riktigt frisk efter ca en veckas sjukdom. Så i mon blir det skola vi har bara engelska imon så ska bli skönt sen ska jag och bea gå på stan och shoppa shoppa shoppa:D.  Och det är tisdag idag och jag ska snart kolla på det nyaste avsnittet av Andra avenyn:D... Och sen ska jag gå och duscha måste städa rummet med annars kommer pappa döda mig..Helt serriöst...!

Jag har inte skrivt så mycket här den senaste tiden. Men är för det har inte hänt någonting speciellt mer än att jag varit sjuk. Eller jo i söndags var jag med  jennie och Bea på stan. Började med att pappa körde mig till jennie och  vid jennie gick det en svan mitt i vägen, hon bor i ett konstig område. Allafall så gick jag och jennie från henne till a6 och efter ett tag kom bea dit med. Vi hade inte så mycket tid på oss för de stängde klockan 5 men hann allafall köpa en ny fondation som verkligen behövdes och ett par nya leggins mina försvan på nått konstigt sätt här hemma:P. Och efter det åkte vi till stan och åt pizza så smala är vi...

Nehe nu ska ja kolla på andra avenyn har sett fram imot det nya avsnittet sen jag såg det förra. Älskar verkligen andra avenyn. Jaja hade bra :)

Morfar går inte en dag utan att jag saknar dig. Du lämnade mig men vi ses snart<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0