Rolig lördag... noot!

Den enda som står på min sida är farmor. Pappa och mikael bara tjatar hela tiden det är det ända dom kan göra innan för en halv timme sen sa mikael att han skulle sluta tjata och att pappa med skulle göra det men tror ni dom håller det? nej juste dom klarar det i 5 minuter sen börjar dom igen lika jobbigt varje gång! dom fattar tydligen inte hur jobbiga dom är. Och för att farmor försvarar mig så får hon massa skit. Jag förstår inte hur man kan tänka som dom gör man vet aldrig hur länge till hon lever hon borde få ha det bra dom sista åren.

Jag orkar inte mer jag gör inte det fattar inte ens varför jag stannar kvar. Hade stuckit om de inte hade varit för min kisse och alla som bor här. Men om det ska fortsätta så här så är det sista gången dom någonsin får se mig. För nu är jag trött på allt här!

Jaha nu vet jag inte va ja ska göra hänga med till stan eller inte? mikael verkar ju inte vilja ha med mig och som vanligt varje gång jag gör nåt fel så hotar dom med att dra mina pengar. Jag säger bara så här och alla andra håller med mig om jag inte hade haft den uppväxten som jag fick med massa skit så hade inte jag varit den jag är idag.

Och jag hatar inte min pappa och inte min farbror heller för dom köper saker och skämmer bort mig och så men det som är jobbigt är att dom tjatar!

förlåt för detta inlägget men va bara tvungen att skriva av mig!

hade bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0