Fredag

Heej!:)
Gud vad trött jag är, vaknade för en stund sen av att jag hörde min syster va uppe. Så tog med mig datorn ner så jag och min syster sitter här med varsin dator och bloggar. Har blivit dålig på att uppdatera men det är så mycket nu så får skylla på det. Idag händer det nog inte så mycket orkar verkligen inte men vi får se kan ju ångra mig.

Igår:
(Sista dagen i skolan innan lovet). Vaknade senare än planerat som vanligt men hann iallafall till bussen hade historia hela dagen så va ganska skön dag. Efter skolan gick jag med mickis till kafé nyfiket. Sen kom Dino dit så gick jag med han på stan och hjälpte honom att hitta en allahjärtans dag present till Bea. Det tog lång tid kan jag lova så när jag kom hem så va ja så trött så jag nästan trillade ihop. 

Just nu håller jag på och laddar ner massa reagge musik så blir att lyssna på det snart. Har ni hört Danjah- my love han e grymt bra:). Jaja hade bra

puss <3




(brist på bilder för tillfället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0