Väder

Nu blir det till att blogga igen, vilket inte händer så ofta längre. Har helt enkelt inte ork till att blogga längre men ska försöka uppdatera så ofta som möjligt. Idag vet jag inte riktigt vad som händer ska klippa mig allafall får se hur de går. Är ju sjukt fint väder ute så ska lägga mig där ute lite med. Ja har faktiskt inte gjort så mycket den senaste tiden. varit både glad och förbannad till och från på dagarna. Dels för att folk snackar skit och dels för att de går som de går i hockeyn hv har ju tappat pucken ett antal gånger nu. Och känns inte alls som dom kommer vinna längre.

Det är ju lov nu skit gott slippa skolan och bara ta de lungt är va ja har planerat. Har ju en del saker som måste gpöras med och massa skolarbeten som jag ska försöka hinna klart med. kollade på film innan marley and me och jag grät brukar inte gråta till filmer men ni måste se den!

Nee nu ska jag ta tag i denna dagen så vi hörs pusshaj


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej=)

Jo det e väl det<3

Puss.

2009-04-06 @ 16:50:40
URL: http://emeliefrenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0