Inte mkt bloggande idag

Ja har inte gjort så mkt idag varit hemma och hos bea och skulle färga hennes hår. Så finns inte mkt att blogga om jo kanske att jag är trött på allt skitsnack så nu ger jag upp allt folk får säga va fan dom vill bättre alla lyssnar och låter mig va istället för att fråga varje jävla gång hur det egentiligen är. Om det är så jävla kul och snacka skit så gör de då era små mesar asså seriöst säg det till mig istället för att gå bakom min rygg men nej det är ni la för fega för. Gå fram till mig och säg va ni tycker om mig ni kan säga va fan ni vill jag tar aldrig åt mig för jag bara jag vet sanningen och om det är sant nåt jag har gjort så står jag för det. Men att ljuga om att jag snackar skit om folk och att jag är falsk m.m är bara så jävla dåligt aa visst jag har la själv snackat skit jag menar det gör väl alla men jag kan säga vad jag tycker till folk och jag snackar inte i onödan. Så snälla om ni ska snacka skit och va ni gör så låt inte mig veta om inte personerna vågar komma till mig face to face och säga det annars låt mig va era äckliga jävlar. Jag har inte betett mig som människa alltid och ja om ni mår bra av att säga det till alla så visst gör det men snacka inte om sånt som inte är sant snälla väx upp skiter i om detta blir vimsigt för är så mjävla arg just nu. om ni är ute efter att knäcka mig så är ni på god väg att lyckas för snart pallar jag inte detta mer!!! HEJDÅ omogna horungar!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0