Klockan är mycket

som ni ser så är klockan ganska mycket jag sitter här i min säng har inte kunnat sova på grund av all skit som snurrar runt i huvet. Jag orkar inte mer och jag vill inte leva så här men de finns inget och göra åt saken snart kommer min underbara pojkvän till mig när jag är med han glömmer jag allt och känner mig lycklig trodde helt ärligt inte att jag skulle bli kär mer i mitt liv så dök han upp Marcus Sveningsson<3 Jag ville att han skulle komma hit med första bussen och nu är han på väg:) så sen kommer jag kunna sova:). Men tills dess har jag ingenting att göra. så tänkte skriva av mig lite här.

Ni vet ju inte hela storyn om det senaste som har hänt. Träffade då marcus för 3-4 veckor sen det va så här att en fredag så ringde mathias marcus lille bror till bea och ville träffa henne och bea övertalade mig till att hänga med så vi gjorde de och jag hade jätte tråkigt tills jag började supa ganska mycket så kom marcus med tommie och några till en stund men  la inte märke till han ett skit gick hem från åsa där vi va ganska packad och hade skit kul slutade med att jonis och mathias sov hos mig dan efter va vi alla ganska bakis gick hem till bea och åt glass sen besämmde vi oss för att festa med jonis och mathias så vi fixade oss sen åkte vi till öxnehaga hem till mathias då så va mathias och jonis iväg och fixade öl så va jag och bea där själva så kom marcus med tommie och några till så festade vi med dom:P sen kom bea fram till mig och sa att jag skulle börja hålla på med marcus för att ha one night stand med och så sa hon samma sak till marcus men han sa till bea att han ville men inte kunde för att jonis va tänd på mig. Sen va jag arg över nåt kommer inte ihåg vad men marcus kom ut till mig och sa att vi skulle gå ut. Så vi gjorde de sen när vi kom tillbaka började jag bråka med massor och robin. Sen slutade de med att jag och marcus började hålla på. Och så sov jag och bea där sen.

Sen träffades vi mer och mer och tillslut föll vi för varandra.

Förlåt om jag skrev helt cpigt men jag har verkligen ingenting o göra och då fick de bli den storyn:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0