Ligger i sängen.

Kan verkligen inte sova har inte sovit nåt inatt första natten på länge som jag skulle sova själv det är omöjligt kunde inte ta fler sömntabletter på grund av att jag redan hade tagit några timmar innan jag skulle sova. Vill sova men de går inte funderar på att gå ut gå liten kort runda sen göra varm oboy ta en tablett allafall och försöka sova. Men har allafall bestämmt mig för att börja blogga igen det är bra och skriva av sig. Det är inte långt kvar tills min syster flyttar hon ska flytta ända till australien hur ska jag klara detta vem ska jag gå in och gråta till när jag inte mår bra men jag får klara det för hennes skull!.

Ne som ni ser så har jag fixat min design på bloggen lite med men ni får hade så bra ska göra allt jag skrev sen försöka sova hade bäst puss!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men du kan alltid ringa när som helst om du e ledsen=)

2009-06-05 @ 16:52:42
URL: http://emeliefrenning.blogg.se/
Postat av: jenny

sv: nu har jag lagt till dig :) skriv en komentar när du har lagt till mig :) kram

2009-06-06 @ 10:05:16
URL: http://jend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0