Nytt år nya möjligheter

Och ny blogg. Varför? orkade helt enkelt inte med den andra och skapade denna men hade brist på namn så la bara till ett o extra från förra bloggnamnet. Nej bloggen är inte färdig tar ett steg i taget hinner inte med så mycket nu eftersom de är rätt mycket i skolan ska nämligen sammanfatta ca 100 sidor i i historia. Tråkigt men behöver komma igång med skolan pga att jag Inte gått skolan på hur länge som helst. Har nog aldrig riktigt skött mig i skolan tyckte andra saker va viktigare då men det är något jag ångrar väldigt mycket nu. Fick dessutom en varning av min lärare att dom förmodligen drar mitt studiebidrag snart så nu jävlar ska ja skärpa.

Idag mådde jag mindre bra vaknade med huvudverk så Emelie fick gå ner och hämta alvedon till mig somnade om sen och när jag vaknade mådde jag mycket bättre. Så gick upp och tog tag i historian. Sammanfattade flera sidor på datorn och efter ett tag stängdes min dator bara av gick in på datorn och allt jag hade skrivit va borta! Belv SKIT arg och gav upp. Gick ner och såg att syster och pappa hade handlat mat hade inte kunnat äta på hela dan för allt vi hade hemma va korv och de va ja mindre sugen på. Så åt friterade pommes haha:)

Senare kom peter (min förebild) hem till oss alltid lika kul att reta han fast de tråkiga är att han alltid lyckas vinna över mig. Och han kom på mitt kort trick som är de enda ja kan och ingen annan har kunnat de så blev lite sur där. Han tvingade mig att spela wii med han syster och pappaockså. Och som många vet så är jag en väldigt dålig förlorare så när vi spelade bowling så gav ja upp när peter kom över mina poäng haha.

Sen kom de tråkiga historian igen som ja va tvungen att va klar med tills imon, trodde jag. Bea hade lurat mig för hon vet hur jag är med pluggandet så ringde henne och hon berättade att vi inte behövde lämna in de än haha men gjorde lite ändå så nu känner ja mig faktiskt duktig bra va? :)

(Juste min header är konstig och ful men slängde bara ihop nån lite fort ska fixa en ny och fin så ni får leva med den sålänge)

Nehe nu ska ja inte skriva mer idag tänkte läsa igenom historian så ja lär mig lite också men uppdaterar imon.

Hade
   
jag ful bea söt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0