Sur måndag!

Började med att jag vaknade väldigt mycket för sent stressade som f.. bara för att hinna med bussen vilket inte visade sig va så bra för mitt/mina hjärta/lungor. Fick ont. Fick så ont att jag inte visste va jag skulle ta vägen. Ringde mamma och bad henne ringa vårdcentralen och kolla med dom. Dom hade sagt till mamma att jag skulle ringa klockan 7.00 imon och berätta hur jag känner när jag har ont m.m. Har allafall kommit på att det förmodligen har med min stress att göra och förhoppningsvis är det inget allvarligt. Men klart att man blir orolig när man har cancer och massa sjukdommar i släckten och när jag säger det menar jag inte att skrämma upp någon av er läsare. Jag allafall känner inte för att gå utanför dörren mer idag så blir att vila och försöka att inte stressa upp mig och förmodligen få en tid imorgon. Va nog allt jag hade att säga nu. Men uppdaterar förmodligen senare. Hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0