Lollos Lördag

Vaknade av att emelie skrek att jag va tvungen att göra i årdning mig meningen att jag skulle gå upp klockan 10 men snackade i tele hela natten så gick inte så bra. Hann faktiskt bli klar till halv 12 vilket jag aldrig trodde.

Åkte till stan käkade på pallas grymt gott med grekisk mat fast måste säga att thai mat är det bästa jag vet. Ja allafall gick på stan lite sen drog vi till mediamarkt men dom hade inte det vi letade efter så vi åkte hem. va skit trött när jag kom hem så orkade inte göra så mycket. Skulle dratt på bio (bröllopsduellen) med vickis och bea men fanns inga platser bredvid varandra så vi ska gå imon fast vet inte om vickis ska med då??

fick för mig att ta han om mig själv lite så gick in och duschade körde hårinpackning och allt så nu är mitt hår som nytt:)... eller inte ska ta mig till en frisör snart kanske. Nu allafall funderar jag på om ja ska gå ut och rensa tankarna lite... skulle behövas! Och sen komma in och använda min ansiktsmaskt som ja köpte för ett bra tag sen nu. Men ni får ha det så bra :)




Kommentarer
Postat av: Josefin

Hejsan.Svara gärna på dagens fråga i min blogg!

2009-01-17 @ 22:54:35
URL: http://missjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0