Vad händer på alla <3 dag sötingar?:)

...själv vet jag inte än eftersom jag inte har pojkvän för tillfället så blir de väl kompisar:). Idag har jag bara tagit det lungt sov till 2 sen blev de film och sen storstädning i mitt rum så nytta har ja gjort med tvättat som bara den så har och göra imon när ja måste vika allt:P hehe... men har varit hemma hos bea också en kortkväll fick de bli så spelade massor med kort. och nu är jag hemma menat att jag skulle duscha men gör de imon istället.

Imon blir det att gå upp klockan 8 eller 9 ska först duscha sen bleka mina tänder sen ta på mig och dra upp och sola

så godnatt för blir nog ingen mer uppdatering idag:) och filmen jag lovade kommer imon hade bäst alla:)<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

Aha okej =). idag blir det en lugn dag med skola och sedan en sväng på stan =P. Hoppas du får en bra dag! kram

2009-02-13 @ 07:01:17
URL: http://girlinlove.blogg.se/
Postat av: saga

sv: JAAAAAA! jag är helt beroende haha! :)

2009-02-13 @ 08:24:25
URL: http://saguu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0