Tisdag!

Hejsan bloggen!
Vet inte riktigt vad ja ska blogga om och ändå händer det så mycket nu för tiden. Finns ingen människa man kan lita på längre ingen man kan prata om allt med eller det kanske de finns men känns inte så. För allt slutar med skitsnack. Jag vet att den senaste tiden bara har varit gnälliga inlägg men nu är jag helt sjukt deppig hatar fbk!.

Förlåt för att jag har varit tjurig mot alla idag. HAr inte menat nåt illa med de men händer ganska mycket saker just nu. Måste få ordning på allt nu känenr jag om ja ska orka gå framåt i livet. Idag har jag umgåtts med min mamma inte ofta det händer menmen.

Jaja nu ska ja fortsätta mitt deppande och en en gång fuck FBK!!!!!!!

Hade bäst.

Kommentarer
Postat av: DEDU

ÄLSKA FBK!!!

2009-04-11 @ 23:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0