Tisdag

Tog skit lång tid för mig att komma på vilken dag det är idag. Vaknade klockan 07.00 som planerat dom hade ingen tid idag heller men dom berättade vad det kunde vara förmodligen stress som jag sa. Men dom kan inte se genom telefonen så måste ju ändå kolla upp det. Men dom sa allafall att dom tyckte att jag skulle vila hela dan som verkligen behövdes!. kämpat mig igenom den med en extrem huvudverk och har fortfarande lika ont.

Har inte gått upp från sängen idag ens så har knappt ätit eller druckigt nåt och det känner jag att jag verkligen skulle behöva men som tur är så kommer pappa och syster hem snart så. Funderar faktiskt på att hoppa in i duschen innan jag ska sova så kan jag sova ut lite längre imon.

Men nu ska ja allafall kolla på tv hade bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0