Ledig imon

IDAG:
Vaknade senare än planerat som vanligt. Drog till skolan hade svenska hela dan blev väl inte så mycket pluggande i skolan idag direkt mest prat och skratt fick allafall en bok som ja är tvungen att läsa ut jag som hatar att läsa. Skulle egentligen läsa 20 minuter i skolan men skyllde på att jag inte hade linserna på mig så bea fick läsa högt för mig... Lite kul faktiskt. Efter skolan drog jag hem känns som ja inte har lust med något längre? varit så trött den senaste tiden.

Men imon är de som rubriken säger jag är ledig så ska bara ta de lungt får se om ja känner för att göra något.

2 senaste filmer

1.ghost town(komedi)
2.perfect catch (sport,komedi)

Hade bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0